loading...
"***"تقدیم به عشقم شرمین"***"
LOVE بازدید : 15 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

خداجونم عشقم،

 

عشق تمام زندگیم،

 

عشق تموم جوانیم،

 

عشق لحظه لحظه ی عمرم رفــــــــت

 

....ازدواج کرد...

 

**خیلی سخته دوسش داشته باشی ولی نتونی بهش بگی **

 

هرکی تو رو ازم گرفت الهی بیچاره بشه ...

 

روز قیامت که رسید مجرم و آواره بشه...

 

خدا کنه غم بیاره

 

واسه تو ماتم بیاره

 

وقتی که عاشقش شدی

 

خدا کنه کم بیاره ...

 

 

تویی که عاشقم بودی

 

نگفته بودی به چشات؟

 


قسم میخوردی با منی

 

نشستی پای گریه هاش؟

 

به آب وآتیش میزنم ...

 

فکرت بره از تو سرم ...

 

میخوام فراموشت کنم

 

اما بازم عاشقترم ...

 

طفلی دل ساده ی من

 

نشد تو رو نگه داره ..

 

فقط یادم میاد نوشت

 

چشمهاتو خیلی دوست داره..


غریبه ی قصه ی ما

 

با عاشقا جفا میکرد

 

 

 

************************************

 

خدایا تکیه گاهم بی خبر رفت

آسمانم، ماهِ ماهم بی خبر رفت امیدم

به وقت بارش طوفان سختی

بی خبر رفت ندارم من پناهی، جان پناهم

 

*********************************

***************************************

**********************************************

 

 

 

عشقــم رفت

 

من با تموم توانــم دارم سعی میکنم گریه نکنم و دلتنگی نکنـم

 

حس نوشتن دیگه ندارم

 

 

رفت و من موندم تنهــا و یه دنیــا دلتنگی

 

 

 

 

خدایا...!

 

 

یا خیلی برگردون عقب ، یا بزن بره جلو!!!

 

 

 

اینجای زندگی خیلی دلگیره...

 

 

19/10/92

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
SMS ها، مطالب ،اشعار و ...عاشقانه و باحال..... بازدید نمایید و لذت ببرید!.!.!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 1,166